Nasze strony internetowe
przede wszystkim zarabiają

Tworzone przez nas strony internetowe powstają na podstawie danych i analiz, a nie szablonów.

Tworzymy strony internetowe spełniające cele biznesowe. Dużą uwagę przykuwamy do Państwa grupy docelowej. Do ich preferencji, przyzwyczajeń oraz zachowań. Dostosujemy dynamiczne elementy, treści wizualne oraz tekstowe specjalnie dla nich. Badamy konkurencję oraz przykuwamy dużą uwagę do detali. Nic nam po użytkownikach, których nie jesteśmy w stanie zatrzymać i przekonać do oferty.

  • Koncentracja w okół celu biznesowego
  • Poznanie grupy docelowej
  • Analiza konkurencji
  • Profesjonalna strona internetowa
Pozycjonowane opole obrazek
strony internetowe obrazek 2

Optymalizacja SEO

Komplementarnie zoptymalizujemy również Twój serwis pod wyszukiwarki internetowe. Dzięki dobrze zoptymalizowanej stronie, będziesz mógł zbudować silną markę w sieci. Lepsza pozycja w wyszukiwarce Google zapewni Twojej firmie stabilny i regularny wzrost liczby potencjalnych klientów.

strony internetowe google

Nowoczesne strony internetowe

Realizowane przez nas strony internowe cechują się indywidualnym podejściem, wysoką estetyką oraz zachowaniem wszelkich standardów UX. Stale zwiększamy swoje kompetencje i chętnie korzystamy z nowych rozwiązań technologicznych, bacznie śledzimy zagraniczne serwisy branżowe i jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami. Wszystkie strony internetowe, które realizujemy s responsywne i dostowują się do urządzeń mobilnych.

strony internetowe obrazek 3

Napisz do nas

Dane kontaktowe

LOKALIZACJA

WROCŁAW
POLAND
NIP: 8992816311

KONTAKT

TEL: 579 066 963

Email: info@contentninja.pl

GODZINY OTWARCIA

PN-PT 09:00 – 19:00

SOBOTA 09:00 – 14:00

Przykładowe strony internetowe

W Internecie strona internetowa to miejsce, w którym Twoi potencjalni klienci poznają Twoją firmę oraz ofertę. Dobrze przygotowane strony internetowe mają szanse zaistnieć w Internecie i przebić się przed konkurencję. Nasza firma oprócz reklamowania firm w Internecie, zajmuje się właśnie tworzeniem stron internetowych, które przede wszystkim dostarczają pożyteczne informacje użytkownikom i zarabiają. Dobrze prosperujące strony internetowe cechuje to, że przynoszą wartość dodatnią – jeśli traktujesz swoją obecną stronę internetową, jedynie jako wizytówkę to wiedz, że robisz coś bardzo złego swojej firmie.

Nasze strony internetowe

Wiele firm decyduje się na stworzenie strony internetowych z prostych względów, np. chęci konkurencji lub po prostu „bo wypada”. Kolejnym błędem jest zlecanie realizacji stron internetowych osobom lub firmom, które nie podchodzą do tego zagadnienia profesjonalnie. Wynikiem czego firma ma stronę internetowa, która całkowicie nie jest przystosowana do realiów rynku, w żaden sposób nie konwertuje klientów i nie spełnia celów biznesowych. Wspólnym mianownikiem tych działań prawie zawsze jest natomiast niska cena.

Nasz zespół do aspektu tworzenia stron internetowych podchodzi zupełnie inaczej.  Na bieżąco śledzimy trendy obowiązujące w branży i chętnie korzystamy z nowych technologii. Nasze strony internetowe nie są tworzone szablonowo, a realizowane przede wszystkim w okół celu biznesowego i grupy docelowej Twojej firmy.

Nawet, jeśli Twoja strona będzie pojawiać się wysoko na listach wyszukiwań w wyszukiwarce Google to nie będziesz miał z tego efektywnej korzyści, jeśli użytkownicy szybko będą opuszczać Twoją witrynę, bez spełnienia żadnego celu. Celami na Twojej stronie internetowej może być np. sprzedaż produktu, odpowiedź na ofertę, wysyłka formularza, rejestracja etc…

Reklama strony internetowej

Realizowane przez nas strony internetowe są zoptymalizowane pod SEO oraz gotowe do generowania zarobków. Jako zespół dążymy również do stworzenia jak najlepszego UX strony pod względem estetycznym, jak i funkcjonalnym. Z racji tej, że drugim naszym głównym podmiotem działalności jest promocja oraz reklama firm w Internecie – wiemy doskonale, jak przygotować stronę internetową, aby sprzedawała.

Jeśli chodzi o promocje stron internetowych w sieci, korzystamy z wielu narzędzi marketingu internetowego. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, po wysłaniu do nas adresu witryny – dokonujemy analizy rynku oraz konkurencji i na jej podstawie dopasowujemy narzędzia oraz nasze działania, mające na celu poprawę widoczności witryny www. Gorąco zachęcamy do skorzystania z naszych usług i wysłania do nas prośby o przygotowanie oferty. Nasza oferta jest bezpłatna oraz niezobowiązująca.

Profesjonalne strony internetowe

Zapewne zastanawiasz się również, co cechuje profesjonalne witryny internetowe? Gdybyś chciał więcej poczytać na ten temat, zapraszamy do jednego z naszych artykułów – “Profesjonalne strony internetowe“.  Wracając do tematu i w dużym skrócie. Profesjonalne strony internetowe wyróżniają się przede wszystkim indywidualnym podejściem. Zarówno pod aspektem technologicznym, jak i graficznym. Bardzo ważnym elementem w całym procesie tworzenia profesjonalnych stron internetowych, jak już wcześniej wspominaliśmy, jest poznanie specyfiki działalności, konkurencji i na jej podstawie opracowanie elementów konwersji, prowadzących do realizacji celów biznesowych. Przykładowe strony internetowe, które zrealizowaliśmy widoczne są poniżej.

Jakie są rodzaje stron internetowych

Samych typów stron internetowych jest bardzo dużo i nie możemy przypisać ich do jednej klasy. Profesjonalne firmy, które specjalizują się w tworzeniu stron internetowych przeważnie nie posiadają uniwersalnego cennika.

Z reguły proces wyceny wygląda w ten sposób, że klient wysyła do firmy zwięzła specyfikację funkcjonalności danej witryny, a zespół oszacowuje jej cenę  na podstawie ilości potrzebnych roboczogodzin, które potrzebuje do realizacji projektu. Niemniej jednak cały ten proces wygląda bardziej lub też mniej skomplikowanie w zależności od stosowanej metodzie zarządzania w danej firmie wytwarzającej strony WWW.

Poniżej wymienimy najpopularniejsze rodzaje witryn internetowych. Być może poniższa klasyfikacja pozwoli Tobie zrozumieć swoje potrzeby i wybrać odpowiedni dla siebie wariant.

– Wizytówka firmowa (kilku zakładkowa, mało skomplikowana strona internetowa).
– Strona firmowa (bardziej wymagająca witryna, reprezentująca firmę i mająca wzbudzać zaufanie, posiadająca elementy konwersji).
– Strona rozbudowana (oprócz pozyskiwania klientów i funkcji reprezentatywnych ma w swojej strukturze dodatkowe autorskie funkcjonalności, np. konfigurator kuchni dla salonu meblowego).
– Portal internetowy (rozbudowany serwis internetowy, którego modelem biznesowym jest dostarczanie contentu).
– Landing pages – strona sprzedażowa, pozwalająca zwiększyć konwersje na dowolny cel (np. sprzedaż mieszkań w danej inwestycji..).
– Sklep internetowy – zaawansowany lub mniej w zależności od specyfikacji.
– Web aplikacja – aplikacja osadzona w przeglądarce internetowej, np. wyszukiwarka GPS.

Specyfika branży projektowania stron internetowych

Przyjmuje się, że branża projektowania stron internetowych powstała w momencie kiedy Internet został po raz pierwszy globalnie wykorzystany komercyjnie, czyli około 20 lat temu . Stale rosnący zestaw narzędzi i technologii  pomógł programistom na tworzenie bardziej dynamicznych i interaktywnych stron internetowych. Obecnie web developerzy w oprócz standardowych stron internetowych dostarczają również zaawansowane aplikacje w środowisku webowym, które kiedyś były dostępne jedynie jako programy na komputerze.

Firmy internetowe w tej branży dostarczają usługi w postaci:

– projektowania graficznego;- projektowania zorientowanego na użytkownika (UX  Design);
– projektowania interfejsu;
– optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek (pozycjonowanie);
– programowania w wielu językach  (np. PHP, Javascript, ASP, Python itd)
– stron mobilnych (w tą gałąź przemysłu nie wchodzą firmy, które oferują np. aplikacje mobilne);
– e-commerce (sklepy internetowe, zwiększanie konwersji sprzedaży);
– marketingu internetowego (social media, marketing szeptany, pozycjonowanie).

Dostęp do Internetu traktowany jest w rozwiniętym społeczeństwie jako rzecz naturalna. Do Internetu  możemy podłączyć się za pomocą rozmaitych urządzeń, np. tabletu, telefonu, zegarka, komputera, a mnogość możliwości uzyskania połączenia przekłada się na ilość użytkowników Internetu na całym świecie, która szacuje się na ok. 50% populacji .

Strony firmowe

Dostrzegli to przedsiębiorcy, którzy wykorzystują swoje strony firmowe jako narzędzie promocji i możliwości dotarcia do klientów. W rezultacie, branża projektowania stron internetowych odnotowała znaczny wzrost w przeciągu ostatnich pięciu lat. Branża wyceniana jest na 24 biliony dolarów , a jej roczny wskaźnik wzrostu wynosi 4,9%. Szacuje się, że w branży na całym świecie pracuje około 215 tysięcy ludzi.

Zasoby potrzebne do stworzenia strony internetowej

Zakładając, że posiadamy infrastrukturę pozwalająca na wdrożenie strony internetowej, potrzebujemy umiejętności pracowników na stanowisku: tzw. front- end developera oraz back-end developera. Front-end developer głównie zajmuje się projektowaniem grafiki oraz wdrożeniem jej do postaci CSS  HTML, niekiedy JS,  która pozwala programistom na dalsze prace. Strona dostarczona przez front- end developera nie jest funkcjonalna, tj. np. użytkownik nie dokona na niej rejestracji. Można by rzec, że jest kompletną makietą na którą można nanosić już poszczególne funkcjonalności.

Back- end developer zajmuje się zakodowaniem oraz zaprogramowaniem funkcjonalności, które projekt zakłada. Zajmuje się również bazami danych i innymi, bardziej skomplikowanymi, dziedzinami technicznymi na stronach internetowych. Użytkownicy nie widzą tych szczegółów dokładnie, ponieważ kod zaprogramowanych funkcjonalności nie jest widoczny, ale wszystkie te elementy sprawiają, że wyświetlenie strony internetowej i jej funkcji jest po-prawne oraz zgodne z jej przeznaczeniem

„Słabe” strony internetowe

Osoby nie zajmujące się tworzeniem stron internetowych profesjonalnie tworzą mniej zaawansowane witryny za pomocą kreatorów stron internetowych (np. Wix  ), czy też za pomocą intuicyjnych CMS’ów  (np. Wordpress). Problem pojawia się wtedy, kiedy autor nie jest w stanie rozszerzyć funkcjonalności swojej strony internetowej i ogranicza się jedynie do funkcji, które oferuje mu odgórnie dany skrypt. Badania wykazują, że jedynie 2% osób, które nie zajmują się tym profesjonalnie, odnosi sukces ze swoimi stronami internetowymi . Najczęściej tacy użytkownicy dopiero po czasie decydują się na skorzystanie z profesjonalnej firmy projektującej strony WWW.

Strony internetowe i ich proces tworzenia

W naszym przypadku, pierwszym krokiem, jak już wcześniej wspominaliśmy jest analiza konkurencji oraz rynku. Na podstawie zebranych danych, tworzymy koncepcję oraz przygotowujemy makietę funkcjonalną. Jeśli jest akceptacja ze strony klienta, makietę wdrażamy do „życia”, czyli przemieniamy go w kod, który pozwoli nam gotową witrynę internetową osadzić pod dany URL.

W ramach dobrze zapowiadającej się współpracy, zapewniamy również pomoc w kontekście obsługi technicznej serwisu. Przygotowujemy również specjalny poradnik w PDF, który wyjaśnia nawigacje po panelu administratora. Na życzenie klienta, możemy przeprowadzić również specjalne szkolenie. Większość realizowanych przez nas witryn, opartych jest na systemie zarządzania (CMS). System pozwala na łatwe zarządzania zasobami oraz edycją podstawowych elementów (np. zdjęcia lub tekst). Jest to duże ułatwienie dla klienta, ponieważ jest w stanie sam, bez konieczności angażowania programistów, wprowadzić zmiany na stronie. Oprócz pomocy, oferujemy naszym klientom również darmowe utrzymanie strony na serwerze oraz konfigurację certyfikatu SSL.

Przebieg realizacji stron internetowych

Wiesz już praktycznie wszystko o stronach internetowych. Znasz ich rodzaje, wiesz czym wyróżniają się profesjonalne strony internetowe, a nawet poznałeś specyfikę branży. Jedynie, co pozostaje to poznać standardowe etapy projektowania stron internetowych. Oczywiście, poniższy schemat może różnić się w zależności od użytej metodyki zarządzania, niemniej jednak możemy przyjąć, że w branży najczęściej korzysta się z modelu kaskadowego.

Briefing

Pierwszym krokiem w stworzeniu profesjonalnej witryny internetowej, powinno być zapoznanie się z potrzebami klienta. Następnie na jej podstawie opracowanie wstępnych wymagań projektowych oraz szacunkowych oraz przedstawienie ich klientowi. Najczęstszym narzędziem wykorzystywanym w tym etapie jest tzw. „brief”, czyli krótki dokument zawierający wszystkie pytania dotyczące proektu, na które chcielibyśmy poznać odpowiedzi.

Planowanie

W momencie, kiedy specyfikacja projektu jest już nam znana, możemy przejść do analizy działalności klienta oraz konkurencji. W procesie analizy, ważną rzeczą dla nas jest zrozumienie grupy docelowej. Planowanie jest bardzo ważnym procesem, ponieważ w tym etapie powstaje cały zarys funkcjonalny, jak i graficzny serwisu.

Projektowanie

Następnym etapem w procesie tworzenia stron internetowych jest naturalnie zaprojektowanie jego wyglądu. Nasza koncepcję graficzną przedstawiamy klientowi, najczęściej tradycyjnie za pośrednictwem skrzynki pocztowej. W tym czasie nasz klient może zapoznać się z projektem oraz przesłać swoje ewentualne uwagi.  Jeśli kwestie ewentualnych poprawek jest ustalona, zespół przechodzi do zamienienia projektu graficznego w układ funkcjonalny, czyli po prostu koduje serwis, zgodnie z ustalonymi już wcześniej narzędziami technologicznymi.

Testowanie

Po tym, jak już zbudowaliśmy witrynę, a wszystkie elementy baz danych zostały połączone, witryna jest gotowa do testowania. Etap testowania wykonujemy najczęściej za pomocą osób trzecich, ponieważ osoby spoza zespołu projektowego, są w stanie najczęściej obiektywnie ocenić produkt. Dodatkowo, osoby trzecie, którzy nie znają dokumentacji projektu, mogą zauważyć elementy, które nasz zespół pominął.

Wdrożenie

W tym etapie najczęściej nasz zespół dokonuje wdrożenia projektu na serwerze roboczym, aby móc zaprezentować wynik pracy. Jest to już dojrzałe stadium projektowe w którym strona internetowa już działa i można ją przeglądać w raz z zachowaniem funkcjonalności. W przypadku jakichkolwiek uwag ze strony klienta – oczywiście je wdrażamy. Po akceptacji finalnej, przechodzimy do etapu implementacji.

Implementacja strony internetowej

To końcowy etap, który polega na wdrożeniu strony internetowej na docelowy adres URL. W tym etapie dokonujemy ewentualnych drobnych jeszcze zmian, m.in. optymalizacji SEO, konfiguracji certyfikatu SSL etc. Dodawane są często też również różne narzędzia, wspomagające promocje serwisu, np. Google Analytics, Google Webmaster Tool, Facebook Pixel, Google Tag Manager etc.)

Ile kosztują strony internetowe?

Wycena strony internetowej opiera się na analizie wielu czynników. Na pytanie klientów „ile kosztuje strona internetowa” ciężko nam odpowiedzieć w prosty sposób – profesjonalne agencje nie posiadają sztywnych cenników. Dopiero po poznaniu potrzeb klienta i szczegółów projektu jesteśmy w stanie określić przybliżony koszt strony internetowej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszym artykule Ile kosztuje strona internetowa.

Ile zapłacić za wykonanie strony internetowej?

Doskonale wiemy, jakiej strony internetowej potrzebujesz – takiej, która pomoże Ci w zdobywaniu klientów i rozwijaniu swojej firmy. To poważna sprawa, dlatego uważamy, że strona internetowa to nie jest coś, na czym warto oszczędzać – wykorzystaj w pełni budżet, którym dysponujesz. Profesjonalny projekt i solidne wykonanie strony wymaga zaangażowania ze strony kompetentnych osób. Dzięki pomocy profesjonalistów Twoja strona szybko zacznie dla Ciebie zarabiać i będzie punktem centralnym sukcesu Twojej firmy.

Nie raz jednak pewnie widziałeś ogłoszenia dotyczące realizacji strony internetowej za niewielkie kwoty. Oczywiście są firmy, które realizują projekty stron internetowych wyjątkowo tanio, ale zastanówmy się – czy wybierając prawnika lub dentystę też szukasz tego najtańszego? Na niektórych sprawach po prostu nie należy za wszelką cenę oszczędzać. Wiemy doskonale, że każda firma dysponuje jakimś budżetem – wystarczy, że dasz nam znać, co jest w Twoim zasięgu, a my pomożemy Ci wykorzystać te środki najefektywniej, jak to możliwe. Strona internetowa powinna być przez Ciebie traktowana jako inwestycja, a nie wydatek.

Mam stronę internetową – co dalej?

To jasne, że sam fakt istnienia Twojej strony nie zapewni Ci nagle przypływu klientów. Muszą oni się najpierw o Tobie w jakiś sposób dowiedzieć. Dobrze funkcjonująca strona internetowa to jednak świetny środek, dzięki któremu przykujesz i zatrzymasz uwagę potencjalnych klientów.

Na początku należałoby zadać sobie pytanie – do kogo skierowana jest Twoja strona internetowa? Poznanie swojej grupy docelowej i dobre dopasowanie do niej treści na stronie to olbrzymi krok do sukcesu. Jesteśmy specjalistami w tworzeniu zarabiających na siebie stron internetowych, które świetnie wpasowują się w swój segment rynku. Pozwolimy Ci na wybicie się wśród konkurencji i pomożemy w stworzeniu bazy klientów, jednak trzeba pamiętać, że do tego konieczna jest dobra strona internetowa. Przeciętna witryna postawiona „po kosztach” to po prostu strata Twojego czasu i pieniędzy.

Jak wypromować stronę internetową?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej – o sukcesie strony internetowej decyduje jej popularność. Zależy nam na tym, aby Twoja strona internetowa pozyskiwała dla Ciebie klientów i poprawiała Twoją pozycję na rynku i w Internecie. Te cele realizujemy za pomocą różnych narzędzi marketingowych, ale głównie za pomocą niezwykle silnego narzędzia, jakim jest content marketing. Dzięki marketingowi treści Twoja strona będzie z dnia na dzień budować swój autorytet w wyszukiwarkach i przyciągać potencjalnych klientów.

Unikalną cechą naszej działalności jest prosty, nakierunkowany na Twoją wygodę system – Twoim zadaniem jest jedynie wybór odpowiedniego dla Twoich potrzeb pakietu, a później czekanie na pierwsze efekty. Z nami nie musisz wiązać się żadnymi umowami – co miesiąc rozliczamy się z efektów za pomocą faktury VAT. W każdej chwili możesz zrezygnować z dalszych działań marketingowych – warto jednak zaznaczyć, że w całej naszej historii nie zdarzyło nam się jeszcze, by klient zrezygnował ze współpracy z nami.

Korzyści z promocji strony internetowej

Ilustracja poniżej bardzo dobrze objaśnia, jakie są zalety z promowania swojej strony internetowej za pomocą usług ContentNinja.

Zyskasz nowych klientów

Liderzy Content Marketing cieszą się nawet 7-8 razy większym ruchem niż konkurencja.

Zaoszczędzisz czas oraz pieniądze

Powierzając nam opiekę nad Twoją dzialalnością w sieci - wybierzesz nowoczesny kierunek oraz profesjonalne podejście do Klienta.

Poprawisz pozycję w Google

Im bardziej popularna jest twoja treść, tym większe zaufanie Twoja strona wzbudza u wyszukiwarek internetowych.

Obierzesz nowoczesny kierunek

Korzyści z podjętych przez nas działań promocyjnych będziesz osiągał nawet po ukończeniu planu promocji.

Zbudujesz świadomość marki

Dostarczenie klientowi wartościowych treści, których poszukiwał jest skutecznym sposobem na przedstawienie swoich usług.

Zwiększysz sprzedaż oraz konwersje

Firmy wykorzystujące Content Marketing uzyskują nawet do sześciu razy wyższy współczynnik konwersji od konkurencji.

Jak widzisz, zalet ze skorzystania z naszej oferty na marketing internetowy jest wiele. Nie dopasowujemy cen do kieszeni klientów, wszystkie nasze pakiety na promocje są jawne oraz ogólnodostępne. Dodatkowo, każdy pakiet na naszej stronie, posiada wyszczególniony każdy element, który jest zawarty w planie promocji. Dla przykładu, pakiet „Firma” gwarantuje pozycjonowanie serwisu miesięcznie na 5 od 10 słów kluczowych.

To znaczy, że nasz zespół przygotuje dla Ciebie miesięcznie ok. 5 artykułów najwyższej jakości na słowa kluczowe dobrane przez naszych specjalistów. Wszystkie treści zostaną również rozdystrybuowane w 3 kanałach (earned, media i owned). Przez cały czas trwania kampanii budujemy również autorytet oraz historie domeny, która w dzisiejszych czasach jest bardzo pomocna w kontekście rozwoju oraz pozycjonowania strony internetowej. Więcej szczegółów dowiesz się bezpośrednio u nas lub na naszej stronie.

[ratings]

5/5 (1 Review)