Strony internetowe Wrocław

Tworzone przez nasz zespół witryny internetowe powstają na podstawie analiz, a nie wypracowanych szablonów.

Strony internetowe, które tworzymy zarabiają, ponieważ przede wszystkim spełniają cele biznesowe. Główny cel biznesowy wyznaczamy na podstawie działalności naszego klienta i jego potrzeb. Na jego podstawie opracowujemy makietę funkcjonalną. Planowanie witryny to bardzo ważny element profesjonalnej strony internetowej.

  • Koncentracja w okół celu biznesowego
  • Poznanie grupy docelowej
  • Analiza konkurencji
  • identyfikacja wizualna
Pozycjonowane opole obrazek
strony internetowe obrazek 2

Optymalizacja w wyszukiwarce Google

Stworzona przez nas witryna będzie gotowa już pod pozycjonowanie. Tworzone przez nas witryny są zoptymalizowane zgodnie z najnowszymi wytycznymi SEO oraz gotowe do zarabiania i pozyskiwania klientów.

  • Pozycjonowanie stron
  • Optymalizacja stron
strony internetowe google

Tworzenie stron

Tworzone przez nas witryny internetowe są nowoczesne, zgodne z najnowszymi wytycznymi. Nasz zespsół stale zwiększa swoje kompetencje, korzystamy z nowych technologii oraz śledzimy trendy obowiązujące na rynku. Wszystkie strony internetowe, które tworzymy są oczywiście responsywne.

Profesjonalne strony internetowe

Oprócz usług content marketingowych, nasza firma specjalizuje się również w tworzeniu wysokiej jakości, responsywnych stron internetowych, opartych o intuicyjny i łatwy w obsłudze system zarządzania treścią CMS. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Agencja interaktywna

strony internetowe obrazek 3

Jeśli są Państwo zainteresowani naszą ofertą, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Chętnie w razie czego również spotkamy się na terenie Wrocławia w celu omówienia projektu. Posiadamy również doświadczenie w rozwijaniu stron internetowych. Stworzona przez nas strona internetowa dla Państwa, będzie przede wszystkim przystosowana do pozyskiwania nowyc klientów. Zapraszamy.

Strony internetowe

Wiele firm decyduje się na stworzenie własnej strony internetowej z dosyć prozaicznych powodów, np. z konieczności konkurencji, zaistnienia w Internecie, bo wypada, bo nie wypada itd. Nasz zespół podchodzi do tego zagadnienia całkowicie inaczej.

Podczas tworzenia strony internetowej, większość uwagi skupiamy na Państwa grupie docelowej, następnie do ich preferencji, przyzwyczajeń oraz zachowań dostosowujemy elementy, treści wizualne oraz tekstowe. Tworzymy strony internetowe spełniające cele biznesowe. Nie zależy Ci na użytkownikach, którzy będą przeglądać Twoją stronę bez celu, a na tych, dzięki którym zarobisz, czyli w zależności od profilu strony internetowej będzie to, np:

  • sprzedaż produktu;
  • odpowiedź na ofertę;
  • wysyłka formularza;
  • zainicjowanie kontaktu;
  • rejestracja itd…

Dodatkowo zajmiemy się również optymalizacją wszystkich stron w serwisie pod kątem SEO, czyli pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych. Tak też pewnie trafiłeś na naszą stronę, ponieważ wpisałeś słowo kluczowe w wyszukiwarce Google. W każdym momencie służymy również pomocą w kontekście promocji oraz rozwoju strony internetowej.

Tworzenie stron internetowych

Realizowane przez nas witryny internetowe wyróżniają się również indywidualnymi projektami graficznymi, wysoką estetyką oraz zachowaniem wszelkich standardów UX. Nasz zespół sukcesywnie zwiększa swoje kompetencje, chętnie korzystamy z nowych rozwiązań technologicznych oraz śledzimy zagraniczne serwisy branżowe, przez co jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami.  Dodatkowo, wszystkie wykonane przez nas strony internetowe są responsywne i dostosowują się do urządzeń mobilnych.

Nasze przykładowe zrealizowane witryny można zobaczyć na naszej stronie Landing Page: contentninja.pl/strony-internetowe/

Rodzaje stron internetowych

Projektowanie stron internetowych jest jedną z głównych profilów naszej działalności. Zajmujemy się kompleksową realizacją serwisów internetowych, tworząc projekty skomplikowane, jak i te mniej wymagające. Nasze doświadczenie zdobyliśmy podczas kilkunastoletniej pracy w branży webdeveloperskiej, od dwóch lat pomagamy naszych klientom również na płaszczyźnie marketingu i promocji stron internetowych, zdobywając wcześniej doświadczenie na zagranicznym rynku.

Jeśli chodzi o strony internetowe, możemy rozróżnić ich kilka typów, między innymi:

  • wizytówka firmowa (kilkuzakładkowa, mało wymagająca strona internetowa);
  • strona firmowa (bardziej wymagająca witryna, reprezentująca firmę i mająca wzbudzać zaufanie);
  • strona rozbudowana (oprócz pozyskiwania klientów i funkcji reprezentatywnych ma w swojej strukturze dodatkowe autorskie funkcje, np. konfigurator kuchni dla salonu meblowego);
  • portal i portale internetowe (zaawansowany serwis internetowy, którego modelem biznesowym jest dostarczanie contentu);
  • landing page – strona sprzedażowa, pozwalająca zwiększyć konwersje na dowolny cel (np. newsletter, sprzedaż rejestracja itd..);
  • sklep internetowy, sklepy internetowe, strony internetowe sklepy – zaawansowany lub mniej w zależności od rodzaju oferty.
  • aplikacje mobilne

Nasze strony internetowe zarabiają

strona internetowa
Strona główna Wikipedii wyświetlona w przeglądarce Firefox

Jak już wcześniej wspominaliśmy, pierwszym krokiem jest przebadanie grupy docelowej i zebranie informacji o ich zachowaniach oraz preferencjach. Na ich podstawie tworzymy koncepcje, makietę funkcjonalną oraz przygotowujemy projekt graficzny. Na koniec wszystko wdrażamy w postać kodu i podwieszamy gotową stronę pod docelową domenę. Zapewniamy również pomoc w kontekście obsługi technicznej oraz nawigacji po panelu administratora. W cenie realizacji serwisu możemy przygotować specjalne szkolenie w raz z materiałami. Jesteśmy działająca we Wrocławiu, ale obsługujemy klientów z całej Polski oraz zagranicy.

Większość zrealizowanych przez nas stron internetowych oparta jest o system zarządzania treścią, tzw. CMS. Pozwala on na szybką edycje treści oraz podstawowych elementów w prosty sposób. Tworząc strony internetowe korzystamy z gotowych rozwiązań, np. systemu WordPress lub autorskich, w zależności od budżetu zlecenia oraz życzenia klienta.

Do każdej zrealizowanej przez nas strony internetowej oferujemy również:

  • hosting;
  • domenę;
  • konfiguracje SSL (warto pamiętać, że już niedługo Google Chrome strony bez SSL będzie oznaczał jako niebezpieczne;
  • pomoc techniczną.

Projektowanie stron internetowych

Każdy projekt witryny internetowej jest unikalny, ale możemy założyć, że na ogólny proces realizacji strony internetowej w naszej firmie następuje zazwyczaj sześć głównych etapów w modelu kaskadowym.

Etap 1 – briefing

Pierwszym etapem tworzenia strony internetowej jest briefing. Jest to proces, podczas którego klient kontaktuje się z nami i przedstawia oczekiwania względem projektu. Przeprowadzana jest przez nas wstępna analiza wymagań projektowych,  najczęściej też na tym etapie podawana jest wstępna wycena projektu oraz jego przybliżony termin realizacji.

Podstawą tego etapu jest najczęściej brief – dość krótki i zwięzły dokument zawierający naj-ważniejsze informacje i oczekiwania klienta dotyczące danego projektu.

Planowanie strony internetowej

Prace planistyczne rozpoczynamy od sprecyzowania zakresu projektu. W przypadku, kiedy specyfikacja projektu jest już znana, nasz zespół jest w stanie przejść do analizy aspektów działalności naszego klienta i jego ewentualnych potrzeb połączenia strony internetowej z innymi systemami (np. integracja z magazynem, z różnymi bazami danych, czy też bramkami płatności itd.).

Ważną rzeczą w procesie analizy jest zrozumienie grupy docelowej, którym już wcześniej wspominaliśmy. Na przykład, jeżeli firma XYZ potrzebuje strony internetowej dla seniorów, to zespół tworzący projekt powinien przenalizować, w jaki sposób seniorzy przeglądają strony internetowe i jakie są ich wymagania. Dla seniorów na przykład powinno wykluczyć się wyskakujące „pop-upy” , czy też efektowne przejścia pomiędzy różnymi elementami strony, a skoncentrować się w większej mierze na treści i ułatwieniu dostępu do niej, a nie chociażby na oprawie graficznej.

Planowanie jest prawdopodobnie najbardziej bagatelizowanym, a jednocześnie jednym z najważniejszych etapów zarządzania projektem

Projektowanie i kodowanie strony internetowej

Kolejnym etapem w procesie realizacji strony internetowej jest zaprojektowanie jej wyglądu. Po przygotowaniu koncepcji graficznej, projekt wysyłamy klientowi. W tym czasie nasz klient ma możliwość zapoznania się z projektem i wysłania swoich poprawek, które zazwyczaj wdrażamy szybko.

Po przygotowaniu koncepcji graficznej projekt wysyłany jest do klienta w różnych formach w zależności od standardów w danej firmie. Projekt może być wysłany w formie:

Tstowanie witryny internetowej

Gdy witryna została zbudowana, a wszystkie elementy baz danych zostały powiązane, witryna jest gotowa do testowania. Testy zazwyczaj wykonujemy z pomocą osób trzecich, ponieważ osoby spoza zespołu projektowego, będą w stanie obiektywnie ocenić produkt. Poza tym, użytkownicy, którzy nie znają specyfikacji projektu mogą zauważyć rzeczy, których nasz zespół mógł pominąć..

Wdrażanie strony WWW

W ramach tego etapu następuje wdrożenie projektu – najczęściej wykonywane jest najpierw na serwerze roboczym, aby móc zaprezentować klientowi stronę internetową do wglądu. W tym dojrzałym już stadium projektu witryna już działa i można ją przeglądać wraz z zachowaniem funkcjonalności w przeglądarce internetowej. Klient w tym czasie wysyła nam ewentualne poprawki, które zespół wdraża w celu osiągnięcia satysfakcji klienta lub też niezwłocznie projekt zostaje akceptowany przez klienta i przechodzimy do implementacji.

Implementacja witryny internetowej

W momencie akceptacji projektu przez naszego klienta domyślnie instalujemy aplikację na serwerze docelowym. Implementowanie serwisu innymi słowy oznacza przejście z etapu realizowania i testowania do fazy końcowej, czyli wdrożenia dzieła na serwer docelowy.

W tym etapie również cały serwis jest optymalizowany, chociażby pod wytyczne SEO , dzięki którym nasz serwis jest w stanie się rozwijać i dobrze indeksować w wyszukiwarkach Google. Dodawane są również wszelkie narzędzia wspomagające (np. Google Anali-tycs, czy też Google Webmaster Tool).

Strony internetowe Wrocław cennik

strona internetowa przykład

Ceny witryn internetowych są różne, a ich różnica zależy od mnóstwa czynników. Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, jeżeli firma lub agencja, która projektuje strony internetowe robi tego szablonowo i taśmowo. Niemniej jednak znając specyfikacje projektu, możemy określić widełki cenowe w których znajdzie się koszt nowej witryny www.

O tym, ile kosztuje strona internetowa pisaliśmy już w tym artykule: Ile kosztuje strona internetowa, doradzamy również jak najlepiej wybrać wykonawcę dla strony internetowej

Jesteś zainteresowany profesjonalną realizacją projektu?
Napisz do nas: info@contentninja.pl lub zadzwoń: +48 579 066 963

Dołącz do grona naszych zadowolonych Klientów!

Co dalej po stworzeniu strony internetowej?

Oczywiście samo stworzenie strony internetowej, nie zapewni Tobie klientów, ponieważ jeszcze w jakiś sposób musisz do nich dotrzeć. Niemniej jednak, dobrze zrealizowana strona internetowa, która została zaprojektowana pod Twoją grupę docelową, będzie świetnie konwertowała.

Jeśli planujesz u nas stworzenie strony internetowej, będziesz miał zapewnione świetne fundamenty do rozwoju w Internecie. W jakiś sposób musisz wybić się pośród dobrze prosperującej konkurencji. Nie zrobisz tego stroną internetową, która będzie przygotowana nieefektywnie i po kosztach. A jeśli będziesz próbował, to przepłacisz kilka razy więcej na kampanie w przyszłości, które nie będą efektywne.

Wyobraź sobie, że Twoja strona internetowa to restauracja, która działała kiedyś na mało znanej ulicy. Postanowiłeś przenieść się do centrum miasta, aby zwiększyć swoje przychody i liczbę klientów. Wszystkie restauracje mają już swoją renomę, nie muszą szczególnie starać się o klientów. A Ty? Wręcz przeciwnie. Musisz zrobić wszystko, co w Twojej mocy, aby przyciągnąć nowych klientów – bynajmniej nie tandetnymi ulotkami.

Promocja strony internetowej, zdobądź z nami klientów

Nasza firma zajmuje się pozyskiwaniem potencjalnych klientów na strony internetowej, zwiększaniem ich pozycji oraz autorytetu w Internecie. Głównie za pomocą content marketingu, ale używamy również innych narzędzi marketingowych. Promocja stron internetowych z nami jest prosta, przyjemna i efektywna. Wystarczy wybrać odpowiedni pakiet dla swojej strony internetowej, a następnie czekać na efekty.

Nie zobowiązujemy naszych klientów żadnymi kruczkami prawnymi oraz zbędnymi umowami. Rozliczamy się co miesiąc, na zasadzie współpracy z przyjacielem,czy współpracownikiem. Od początku naszej działalności, żaden klient nie zrezygnował z naszych usług. Zdecydowanie wolimy zatrzymywać naszych klientów efektami i najwyższej jakości usługami, niżeli zapiskami małych liter na kartce papieru A4.

Strony internetowe tanio – u nas cena idzie w parze z jakością

Zalet ze skorzystania z naszej oferty na reklamę w Internecie jest cały szereg, doskonale prezentuje to ilustracja poniżej.

promocja strony internetowej korzysci

Dodatkowo, każdy pakiet na naszej stronie, posiada szczegółowo opisany każdy element, który będzie zawarty w trakcie trwania promocji. Dla przykładu, pakiet „Personal” posiada 1-2 słowa kluczowe miesięcznie, na które serwis będzie pozycjonowany, na naszym przykładzie będzie to np. fraza „strony internetowe wrocław„, natomiast w planie „Premium” tych fraz może być już nawet 6 razy więcej. Na dodatek w pakiecie Premium zawarte jest linkowanie i budowanie autorytetu strony, które w dzisiejszych czasach jest niesamowicie pomocne w kontekście rozwoju strony internetowej. Analogicznie, im wyższy pakiet, tym szybsze i większe będą efekty promocji. Zachęcamy do przejrzenia naszej oferty samodzielnie, a w przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami.

Zapewne trafiłeś na naszą stronę poprzez wpisanie frazy kluczowej w wyszukiwarce Google, jesteś naszym potencjalnym klientem docelowym – i jak sam widzisz, potrafimy do Ciebie dotrzeć. W ten sam sposób, dotrzemy również do Twoich klientów, ponieważ wiemy jak to robić skutecznie. Pamiętaj, reklama jest dzwignia handlu. 

Gotowy na nowych klientów?

Wyślij do nas dane.
Przygotujemy ofertę.

hand-bloom chart
Napisz do nas

Dane kontaktowe

LOKALIZACJA

ContentNinja.pl
Semaforowa 93/4
NIP: 8992816311
Wrocław 52-115

KONTAKT

TEL: 579 066 963

Email: info@contentninja.pl

GODZINY OTWARCIA

PN-PT 09:00 – 19:00

SOBOTA 09:00 – 14:00