Link building – podsumowanie
Zdobywanie linków to proces żmudny, czasochłonny oraz kosztowny, a przy tym nie ma jednej uniwersalnej metody, która pozwoli na osiągnięcie sukcesu w każdej branży. Przy link buildingu niezwykle ważna jest kreatywność specjalisty oraz znajomość SEO.
W kontekście link buildingu ważne jest kierowanie się zasadą „mniej, ale lepiej”. Dlatego też nie pozyskuj linków przychodzących na siłę ze słabej jakości miejsc, a celuj w mniejsza liczbę, ale za to pochodzących z dobrych źródeł. Wtedy też nie będziesz musiał się obawiać dużych zmian w rankingu widoczności strony przy aktualizacjach algorytmu Google.
Pamiętaj też, że sam link building nie wystarczy, jeśli Twoja strona jest źle zoptymalizowana pod SEO, czy też tworzysz treści słabej jakości. Link building to tylko element off-page SEO i jest jedną ze składowych w procesie skutecznego pozycjonowania.
dodatki do domu
says:Istnieje narzędzie, dzięki któremu sprawdzimy organic traffic?
Bartosz
says:Tak, np. Ahrefs 🙂