Z racji, że drugim naszym konikiem są strony internetowe zasugerowaliśmy oraz wprowadziliśmy również poprawki pod względem UX, m.in. zmniejszyliśmy header (wcześniej użytkownik wchodząc na podstronę sklepu nie widział od razu produktów), wyszczególniliśmy element sekcji po dodaniu produktu do koszyka, skróciliśmy etap zamawiania produktu oraz dodaliśmy opinie produktów, uatrakcyjniając widok naszych stron na listach SERP, dodaliśmy też elementy cross-sellingu w podsumowaniu zamówienia. Wprowadzone przez nas zmiany miały pozytywne przełożenie na współczynnik konwersji.
Ponadto postanowiliśmy również rozwinąć link building, który powinien odbywać się stopniowo i w sposób naturalny. Podnieśliśmy liczbę linkujących domen z liczby około 5 do ponad 50 w ciągu sześciu miesięcy. Pozyskiwaliśmy linki jedynie z najbardziej wartościowych stron, najczęściej w postaci artykułów sponsorowanych z obiektywnymi recenzjami produktów.