Blog o marketingu internetowym

Przebudowa strony internetowej, 3 sygnały mówiące o tym, że to najwyższy czas

Przebudowa strony internetowej, średnio powinna odbywać się co 2-3 lata.Twoja strona internetowa reprezentuje Ciebie oraz Twoją firmę, często też jest pierwszą wizytówką, którą widzi potencjalny klient. Liczby nie kłamią: 82% klientów sprawdzają firmę w Internecie,…

5 wskazówek dzięki którym zwiększysz dochody i ruch w swoim serwisie e-commerce

Bez względu na to, jak duże sukcesy odnosi Twoja strona e-commerce, nie powinieneś przestawać zastanawiać się, co jeszcze możesz zrobić, aby ją ulepszyć. Znajdowanie innowacyjnych pomysłów na promowanie Twojego biznesu może być trudne, ale z…
strona firmowa seo

Jak wyszukiwać słowa kluczowe w 2018 roku

Zastanawiasz się jak wyszukiwać słowa kluczowe? Z doborem słów kluczowych jest tak, że albo się robi to dobrze albo źle. Nie ma kompromisu. To, w jaki sposób praktykujesz dobór i wyszukiwanie słów kluczowych oraz to,…

Jak pozyskać leady przez bloga?

Zastanawiasz się jak pozyskać leady? Cytując jeden z klasyków kinematografii – „Jeśli zbudujesz, on przyjdzie”. O ile specjaliści od marketingu wprawdzie nie liczą na to, że grupa bejsbolistów z przeszłości trafi na ich bloga, jest…